Companii

De la o companie în pragul falimentului la afaceri de 70 mil. euro în cinci ani. Abatorul Periş a ajuns la 150.000 de clienţi lunar, o reţea proprie de 29 de magazine, pe platforma Bringo şi în toate reţelele mari de comerţ modern, unde vinde 70% din producţie

Bogdan Grama, directorul general al companiei Abatorul Periş:

În luna aprilie 2020 am investit 2 milioane de euro în mărirea capacităţii de producţie şi ambalare pentru secţiile de procesare carne ale abatorului, iar în mai capacitatea de producţie pentru micii şi cârnaţii de Periş a fost dublată

Bogdan Grama, directorul general al companiei Abatorul Periş: În luna aprilie 2020 am investit 2 milioane de euro în mărirea capacităţii de producţie şi ambalare pentru secţiile de procesare carne ale abatorului, iar în mai capacitatea de producţie pentru micii şi cârnaţii de Periş a fost dublată

Autor: Florentina Niţu

27.01.2021, 13:00 3012

„Chiar dacă traversăm o perioadă imprevizibilă, am continuat să facem investiţii, pentru a putea acoperi cererea din piaţă, din surse 100% româneşti.“

Bogdan Grama, directorul general al companiei Abatorul Periş din Niculeşti, judeţul Dâmboviţa, cumpărată în 2015 de holdingul Agricover, grup controlat de omul de afaceri Jabbar Kanani, estimează o cifră de afaceri de 70 de milioane de euro în 2020, după ce şi-a extins puternic canalele de vânzare.

„Anul 2020 a creat un context neobişnuit pentru orice business, pentru simplul fapt că nimeni nu a prevăzut vreodată o pandemie. Datorită implicaţiilor s-a intrat într-un scenariu de criză, cu multe necunoscute, însă am ştiut să reacţionăm şi să ne mobilizăm extrem de rapid. (...) Pentru 2020 estimăm o cifră de afaceri de aproximativ 70 de milioane de euro, un rezultat bun, care ne facem să fim încrezători în potenţialul de creştere al busi­nessului”, a spus pentru ZF Bogdan Grama.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO