Companii

Compania Sicomed relanseaza Ulcerotrat pe piata romaneasca

27.02.2003, 00:00 1035

Compania farmaceutica Sicomed Bucuresti, unul dintre liderii pietii autohtone a medicamentelor, a decis sa relanseze produsul Ulcerotrat, intr-o noua forma de prezentare, cutii cu doua blistere a cate zece comprimate .
Ulcerotrat este o marca inregistrata Sicomed si este produs de acesta companie de peste doua decenii si jumatate. Produsul este recunoscut in tratamentul afectiunilor gastrice.
"Ulcerotrat este unul dintre medicamentele cu traditie din portofoliul Sicomed. Relansarea lui pe piata, intr-o noua forma de prezentare, vine in intampinarea nevoilor medicilor, pacientilor si farmacistilor care erau familiarizati cu produsul. De asemenea, Sicomed isi extinde gama produselor destinate tratamentului afectiunilor digestive prin introducerea pe piata a unui nou produs, Nizotin", a declarat Robertina Cosac, director de marketing al Sicomed.
Preocupata si de rolul social pe care il reprezinta, Sicomed a planificat relansarea produsului Ulcerotrat la inceputul primaverii, perioada in care afectiunile gastrice, de tipul ulcerului sau gastritei, apar sau recidiveaza cu precadere.
Ulcerotrat este un produs recomandat pentru tratamentul simptomatic al manifestarilor dureroase din afectiunile eso-gastro-duodenale (ulcer peptic al stomacului si duodenului, gastrita, hiperaciditate).De asemenea, este un produs ce se adreseaza adultilor.

Primul generic care contine nizatidina
O alta noutate absoluta o reprezinta lansarea de catre Sicomed a medicamentului Nizotin, primul produs generic de pe piata romaneasca ce contine nizatidina. Nizotin este recomandat in tratamentul afectiunilor digestive si este un medicament ce se elibereaza numai pe baza de prescriptie medicala.
Relansarea produsului Ulcerotrat intr-o noua forma de prezentare, conforma cu standardele europene, si introducerea pe piata a produsului Nizotin sunt doar primii pasi in cadrul strategiei de dezvoltare pentru acest an, considera responsabilii companiei. Sicomed a inregistrat o cota de piata de 25% in termeni de volum in anul 2002.




 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO