Companii

Compania farma Mylan România, plus 9% în 2018, iar pentru 2019 şi-a bugetat afaceri mai mari cu 0-12%. „Aducem noi produse pe piaţă, pe oncologie, imunologie şi tratamente antiretrovirale.“

Adrian Grecu, şeful companiei Mylan România: „Vom intensifica investiţiile în OTC-uri şi promovarea lor. Rămâne în continuare problema taxei clawback, care defavorizează genericele, pentru care am cerut taxă clawback diferenţiată

Adrian Grecu, şeful companiei Mylan România: „Vom intensifica investiţiile în OTC-uri şi promovarea lor. Rămâne în continuare problema taxei clawback, care defavorizează genericele, pentru care am cerut taxă clawback diferenţiată

Autor: Mirabela Tiron

07.02.2019, 00:05 307

Mylan România (fosta Abbott Products România), care vinde lunar un milion de cutii  de medicamente pe piaţa locală, a finalizat anul 2018 cu afaceri mai mari cu 9% faţă de anul anterior, iar pentru acest an a bugetat afaceri mai mari cu două  cifre pe fondul lansării de noi produse.

„În acest an intrăm cu noi produse pe oncologie, imunologie şi aducem şi tra­tamente antiretrovirale (HIV). Estimăm că afacerile vor creşte cu 10-12% în acest an. Nevoia de medicamente este în continuare foarte mare pe piaţa locală, cred că piaţa va continua să crească“, a declarat pentru ZF Adrian Grecu, şeful companiei Mylan Ro­mânia. Compania vinde medicamentele originale în 2.000-3.000 de farmacii prin intermediul distribuitorilor cu care lucrează. Medicamentele vândute în România  de Mylan sunt aduse de la unităţile de producţie ale grupului, din SUA. Cota de piaţă a Mylan în România era, potrivit Cege­dim, de 1,5%, ceea ce pla­sează compania în top 20 pe piaţa locală, potrivit ultimelor date.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO