Companii

Ciprian Roşca, Cramele Recaş: Investiţiile programate nu vor fi oprite, iar explicaţia e simplă, nu am abordat niciodată un business pe termen scurt, speculativ

Ciprian Roşca, director comercial Cramele Recaş: Avem două scenarii posibile. Cel optimist ne-ar permite reluarea activităţilor în ritm normal în două-trei luni de zile, cu o pierdere de aproximativ 20-25% din cifra de afaceri de anul trecut pe piaţa internă. Scenariul pesimist ar implica concentrarea businessului exclusiv pe retail, cu o pierdere de 40% faţă de cifra de afaceri realizată în 2019.

Ciprian Roşca, director comercial Cramele Recaş: Avem două scenarii posibile. Cel optimist ne-ar permite reluarea activităţilor în ritm normal în două-trei luni de zile, cu o pierdere de aproximativ 20-25% din cifra de afaceri de anul trecut pe piaţa internă. Scenariul pesimist ar implica concentrarea businessului exclusiv pe retail, cu o pierdere de 40% faţă de cifra de afaceri realizată în 2019.

Autor: Cristina Roşca

09.04.2020, 17:55 296

Producătorul de vin Cramele Recaş este unul dintre cei mai mari jucători de pe piaţa de vinuri şi cel mai mare exportator din industrie. Compania a realizat 23 de milioane de litri de vin în 2019, dintre care circa 87% îmbuteliat. Circa 10 milioane de litri de vin îmbuteliat ajung dincolo de graniţele ţării. Producătorul de vin Cramele Recaş a creionat două scenarii pentru business în contextul actualei pandemii de COVID-19, unul optimist în care activitatea s-ar relua în două-trei luni la un nivel obişnuit şi unul pesimist care ar presupune că businessul se va concentra doar pe retail în lunile ce au rămas din 2020. Fără a lua în calcul exportul, segmentarea businessului Cramele Recaş pe principalele canale de desfacere este de 60% în retail şi 40% în sectorul HoReCa.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO