Companii

Cinci judeţe din România au o treime din magazinele LaDoiPaşi ale Metro

Cinci judeţe din România au o treime din magazinele...

Autor: Cristina Roşca

06.03.2014, 20:09 135
Grupul german Metro Cash&Carry, unul dintre cei mai mari jucători din comerţul modern local, a ajuns în doi ani la 700 de magazine tradiţionale în franciză LaDoiPaşi dintr-un total de 800 de contracte semnate. Astăzi, reţeaua este prezentă în toate judeţele din România, în frunte cu Constanţa (47), Braşov (42), Bucureşti şi Iaşi (37), Bacău (29). Cele cinci au în total aproape 200 de magazine LaDoiPaşi, respectiv aproape o treime din reţea. Ultimul judeţ adăugat pe listă, în decembrie 2013, a fost Sălaj. Lanţul de cash&carry a lansat acest program care se adresează celor circa 70.000 de jucători din comerţul tradiţional, o piaţă de 7-8 mld. euro, în primăvara anului 2012 într-o perioadă în care magazinele de bloc şi chioşcurile trag obloanele în contextul crizei şi al expansiunii agresive a lanţurilor de supermarketuri şi a magazinelor de tip discount. „Ne propunem să dezvoltăm în continuare întregul program”, a declarat Gilles Roudy, director general METRO Cash&Carry România, fără a da alte detalii. Metro Cash&Carry are şi 32 de magazine proprii cu vânzări de peste 1 mld. euro.

Articol publicat în ediţia tipărită a Ziarului Financiar din data de 07.03.2014

 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO