Vânzările online de bricolaj vin în completarea celor din reţeaua de magazine, astfel întât produsele standard cu valoare mai mică vor fi comandate tot mai des, în timp ce în magazine vor veni cei care doresc să analizeze în detaliu. „Apelăm la acest serviciu, al vânzărilor online, deoarece sunt oraşe în România prea mici pentru a găzdui un magazin de-al nostru, iar cea mai bună soluţie este online-ul. Dar depinde şi de produs, este greu de crezut că cineva va cumpăra mobilier de bucătărie fără să îl vadă înainte, însă o şurubelniţă da. Cel mult, după ce vine clientul în magazin şi vede produsul îl va comanda online şi va fi livrat online. Mobila nu este un film pe DVD“, a spus Christian Mazauric, CEO al Brico Depot, unul dintre cei mai mari jucători de pe piaţa locală de bricolaj, alături de Leroy Merlin şi Praktiker. Cel mai mare jucător este compania locală Dedeman, cu un business anual de aproape 1,2 miliarde de euro şi o reţea de 45 de magazine. Brico Depot are în plan să intre pe piaţa online a retailerilor de bricolaj la finalul acestui an sau la începutul lui 2018, iar produsele vor fi livrate către client cu ajutorul curierilor sau vor putea fi livrate direct din magazin. În prezent astfel de servicii au fost lansate de Dedeman şi Praktiker.