Companii

Chiriaşii mallului Băneasa Shopping City şi-au majorat vânzările cu 10% în 2019, ajungând la 285 mil. euro. Centrul comercial numără peste 280 de magazine, cinematograful Cineplexx şi hipermarketul Carrefour

Mallul, deschis acum 12 ani, a avut de-a lungul întregii perioade de existenţă 230 de milioane de vizite cumulate

Mallul, deschis acum 12 ani, a avut de-a lungul întregii perioade de existenţă 230 de milioane de vizite cumulate

Autor: Cristina Roşca

11.02.2020, 13:15 166
Retailerii prezenţi în mallul Bă­neasa Shopping City din nordul Bucureştiului au obţinut în 2019 vânzări cumulate de 285 de milioane de euro, cu 10% peste nivelul din anul anterior.

Valoarea nu include şi vânzările realizate de hipermarketul Carrefour din galeria Feeria, acesta fiind, conform datelor ZF, cel mai bun magazin al reţelei. Categoriile de magazine din Băneasa Shopping City care au înre­gistrat cele mai mari creşteri de vânzări în 2019 comparativ cu anul precedent sunt cele de beauty cu plus 21% şi cele de modă pentru femei cu plus 19%.

 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO