Businessul Farmacia Tei este prezent pe piaţa locală din 1992 şi a funcţionat circa două decenii cu o singură farmacie în Bucureşti. În ultimii ani, businessul s-a extins şi în afara Capitalei şi a ajuns la şase farmacii
Farmacia Tei, brand pus pe piaţă de antreprenoarea Roxana Maftei în urmă cu aproape 30 de ani, a ajuns la profit de 16,9 mil. lei în 2019 din cele şase unităţi pe care le controlează în Bucureşti şi Constanţa. Anul trecut a fost cel mai bun pentru companie din perspectiva rezultatelor, businessul reuşind să treacă de jumătate de miliard de lei, potrivit datelor publice de la ministerul de Finanţe.
Profitul Farmaciei Tei a crescut de mai bine de trei ori în ultimii cinci ani, în linie cu creşterile vânzărilor. Astfel, în medie, o singură unitate generează profit de 2,8 mil. lei anual, din calculele ZF.
În general, în retailul farma marjele de profit sunt mici, mai ales pentru că preţul medicamentelor cu prescripţie este impus de autorităţi, iar adaosul comercial al farmaciilor este de asemenea limitat. Farmacia Tei însă a pariat pe strategia preţului mic la medicamentele fără reţetă, lucru care a atras pacienţii, fără a avea o reţea la nivel naţional.