Companii

Cel mai bine vândut produs al Antibiotice a câştigat 3 mil. lei în 2014

Cel mai bine vândut produs al Antibiotice a câştigat 3...

Autor: Ioana David

23.06.2015, 00:05 649

Cefort, cel mai bine vândut produs din portofoliul producătorului de medicamente Antibiotice Iaşi, un business controlat de Ministerul Sănătăţii, a înregistrat anul trecut vânzări de peste 20 mil. lei, adică 6,7% din cifra de afaceri a companiei.

Din punct de vedere valoric, Cefort, antibiotic care concurează cu produse din portofoliul Ranbaxy (Oframax) sau Roche (Rocephin), a crescut cu aproape 3 mil. lei, fiind cel mai puternic avans consemnat de un medicament al fabricii ieşene. Din punctul de vedere al volumului, Cefort a avut o creştere de 1,3 milioane de unităţi. „Evoluţia as­cendentă a medi­camentului Cefort 1g a fost rezultatul exclusiv al creşterii vân­zărilor pe segmentul spitale, în condiţiile în care pe segmentul far­maciilor de retail vânzările au stagnat“, se arată în raportul anual al Antibiotice.

Antibiotice Iaşi a înregistrat anul trecut o cifră de afaceri de 320 mil. lei, comparativ cu 318 mil. lei în 2013, arată datele de pe site-ul Ministerului de Finanţe. La nivelul topului celor mai mari companii din piaţa de generice, Antibiotice s-a aflat pe locul 16 (din cele 298 de generice câte activează în România), mai arată raportul anual.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO