Companii

Cel mai alert ritm de la intrarea pe piaţă. Lidl: Am deschis 30 de magazine noi şi am relocat alte nouă unităţi în 2021. Anul viitor menţinem ritmul şi extindem sistemul logistic, construim al şaselea depozit. Discounterul german Lidl este liderul comerţului local după cifra de afaceri din 2020, de aproape 12,9 mld. lei (2,6 mld. euro)

Circa 90% dintre magazinele Lidl sunt în proprietate, acesta fiind modelul de business al nemţilor.

Circa 90% dintre magazinele Lidl sunt în proprietate, acesta fiind modelul de business al nemţilor.

Autor: Cristina Roşca

17.12.2021, 19:20 197

Compania a intrat oficial în România în 2011 prin preluarea a circa 100 de magazine Plus Discount şi a ajuns în prezent la peste 318 unităţi.

Lidl a deschis de la începutul anului 30 de magazine noi şi a mutat alte nouă, iar pentru 2022 discounterul german are în plan să continue expansiunea într-un ritm similar care ar duce reţeaua aproape de 350 de unităţi. Iniţial, anunţase 15-20 de unităţi noi pentru acest an, însă compania s-a extins de aproape două ori mai repede, numărul de deschideri fiind influenţat, printre altele, şi de autorizaţiile de construire primite.

„Din ianuarie 2021 până în prezent (până pe 16 decembrie - n.red.), am inaugurat 39 de unităţi, dintre care nouă au fost relocări, reţeaua noastră ajungând la 318 magazine. Suntem prezenţi în toate judeţele, iar în 2021 am reuşit să ne extindem atât în centrele urbane mari precum Bucureşti, Timişoara, Oradea şi Sibiu, cât şi în localităţi mai mici precum Orşova, Băicoi, Snagov şi Domneşti“, spun reprezentanţii companiei.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO