Companii

Cei care trebuie să schimbe România. Azi, Gabriel Ţepelea, Benvenuti

Cei care trebuie să schimbe România. Azi, Gabriel Ţepelea, Benvenuti

Autor: Business Magazin

25.07.2011, 00:01 1176

Gabriel Ţepelea, 34 de ani, ocupă din 2004 poziţia de directorde achiziţii pentru retailerul de încălţăminte şi genţiBenvenuti.

Absolvent al Facultăţii de Ştiinţe Economice din Oradea în 1999,Ţepelea a început să lucreze încă din timpul studiilor careprezentant de vânzări în cadrul Telemobil. S-a alăturat companieiBenvenuti în 2004, odată cu înfiinţarea acesteia, la propunerea luiDan Pavel, fondatorul şi directorul general al companiei.

Contactul cu domeniul retailului de încălţăminte s-a produs însăanterior, în anul 2001, când a decis să accepte postul dereprezentant vânzări în cadrul retailerului de încălţăminteLeonardo. În anul următor, a fost promovat ca director de vânzărien-gros în cadrul aceleiaşi companii, iar în 2003 a început să seocupe de achiziţii.

Acum, ca director de achiziţii al Benvenuti are în subordinetrei persoane - responsabili în principal de relaţia cu furnizorii.Departamentul pe care îl conduce este responsabil cu asigurareafondului de marfă pentru fiecare sezon al anului.

Despre anul trecut, cel mai bun an pentru Benvenuti dinistoria companiei, când cifra de afaceri a depăşit 46 mil. lei (11mil. euro), Ţepelea spune că a fost un an de consolidare, "un ancare ne-a stimulat şi ne-a provocat în a descoperi soluţiile optimepentru a contracara situaţia economică instalată la nivelulîntregii pieţe".

Gabriel Ţepelea spune că, deşi 2009 şi 2010 au fost anisolicitanţi, anul trecut s-au văzut rezultatele palpabile aleeforturilor şi strategiilor pe care compania a decis să leimplementeze la finalul lui 2008. Atunci când vine vorba de cel maidificil moment din carieră, Ţepelea spune că a fost în 2009, cândcriza economică a afectat Benvenuti: "A fost o perioadă extrem detensionată, fiind nevoiţi să luăm decizii şi să găsim rapid soluţiicare, dacă nu să anihileze, măcar să reducă efectele recesiuniieconomice şi care să ne diferenţieze şi să ne asigure existenţa pepiaţă".

După o experienţă de peste un deceniu în retailul deîncălţăminte, Gabriel Ţepelea spune că peste un alt deceniu se vedeîn aceeaşi poziţie, însă într-un birou mai mare şi cu o sală demostre triplă ca suprafaţă comparativ cu cea actuală. "Iar dacătotul merge conform planurilor, în curând vom începe construcţianoului sediu al firmei, investiţie pe care dorim să o finalizămpână în anul 2014. "

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Comandă anuarul ZF TOP 100 companii antreprenoriale
AFACERI DE LA ZERO