Companii

Ce puteţi citi în următoarea ediţie a Business MAGAZIN: Viitorul sustenabil, în mâinile celor mici

Citiţi despre toate aceste subiecte, dar şi despre multe altele, în noul număr al Business MAGAZIN.

Citiţi despre toate aceste subiecte, dar şi despre multe altele, în noul număr al Business MAGAZIN.

Autor: Ioana Matei

07.06.2021, 00:04 85

► În lupta pentru un viitor sustenabil, nu doar marile companii au ceva de spus. Patru copii care s-au remarcat prin performanţele înregistrate în diverse domenii şi au fost aleşi de Volkswgen - partener de mobilitate UEFA Euro 2020 - să aducă pe teren înaintea meciului mingea oficială, vorbesc, alături de reprezentanţii companiei, despre cum arată în viziunea lor acest viitor.

► Brendon O’Reilly, managing director al Fashion House Group, crede că va vizita de acum mai des România, odată cu deschiderea celei de-a doua unităţi tip outlet, care urmează să se transforme în următorii ani în principala destinaţie de shopping a Capitalei. Ce i-a motivat pe belgienii care deţin grupul să inaugureze în pandemie unitatea care se întinde pe o suprafaţă de 12.000 de metri pătraţi?

► Putem spune că unele sectoare ale industriei au avut un grad mai mare de rezistenţă faţă de altele, însă în acelaşi timp şi rolul asigurărilor a fost cu siguranţă unul important în abordarea provocărilor şi riscurilor apărute, este de părere Francois Coste, CEO al Groupama Asigurări, a cincea cea mai mare companie de asigurări de pe piaţa locală.

► În 2020, an marcat de o criză economică fără precedent, venită din senin, s-a auzit des sintagma „Banca Centrală a dat drumul la tiparniţa de bani“ pentru a susţine economia. Cine, cum şi când decide să se tipărească banii?

► 1 iunie 2021 are o însemnătate aparte pentru industria auto est-europeană: atunci şi-a făcut cu succes debutul pe bursă constructorul bulgar de supermaşini Sin Cars, iar concurentul croat, deja vedetă, Rimac, şi-a prezentat un nou model, unul cu totul şi cu totul electric. Este vorba, de fapt, de o hipermaşină. Prin Skoda, cehii produc Volkswagenul săracului. Iar prin Dacia, românii produc Renault-uri pentru toate buzunarele. Cum a ajuns să se contureze în regiunea Europei Centrale şi de Est producţia de supermaşini?

 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO