Companii

Ce puteţi citi în noul număr din Business MAGAZIN: „Vrem să fim campionul Europei Centrale şi de Est la producţia de vinuri.“

Ce puteţi citi în noul număr din Business MAGAZIN:...

Autor: Ioana Matei

19.01.2021, 00:03 129

►Să fii oenolog era, în perioada sovietică, una dintre cele mai prestigioase meserii din Republica Moldova, alături de cele de medic şi profesor. Moştenirea culturală transmisă de-a lungul generaţiilor a „fermentat“ până când vinurile moldoveneşti au devenit un bun candidat pentru rafturile vesticilor. Iar studiile de oenolog, alături de dragostea transmisă în familie, l-au transformat pe Victor Bostan în fondatorul unui grup care ţinteşte statutul de cel mai mare producător de vinuri al Europei Centrale şi de Est. Citiţi despre planurile pentru atingerea acestui obiectiv în cea mai recentă ediţie a Business MAGAZIN.

►În 15 ani, Mihai Bordeanu a evoluat treptat de la FMCG şi industria alimentară, la funcţii de top management în industria auto europeană. Care sunt paşii făcuţi de primul executiv român de la conducerea grupului Dacia în România după aproape două decenii în care rolul a fost preluat doar de expaţi?

►Un nivel ridicat de incertitudine din cauza faptului că pandemia încă nu s-a încheiat face ca previziunile pe termen lung să nu fie relevante în acest moment, nici măcar în industria asigurărilor. François Coste,
CEO al Groupama Asigurări, este însă optimist în ceea ce priveşte anul 2021, aşa cum reiese din cel mai recent interviu publicat în Business MAGAZIN. Ioana Matei

►După câteva luni de la preluarea conducerii operaţiunilor locale ale companiei germane Karcher, Monica Iavorschi, fost director de marketing al grupului Arcelik, s-a văzut nevoită să ghideze businessul prin furtuna economică declanşată de pandemia de COVID-19. Ea ne-a povestit ce planuri a fost nevoită sp amâne, ce stragegii să reinventeze şi ce rezultate a avut filiala locală a grupului în primul său an de mandat.

►Parisul are La Defense, Londra are City of London şi Canary Wharf, Bucureştiul are Pipera. Nu mai departe de acum un an, aproape niciun angajat care mergea la serviciu în fiecare dimineaţa, la 8-9, cu metroul în Nord, nu scăpa de nervi şi de înghesuială. Un an mai târziu, rămân scaune neocupate în metrou de la un capăt la altul al magistralei Berceni-Pipera, iar pe scările rulante de la staţia Aurel Vlaicu nu-şi mai suflă în ceafă zeci de oameni deodată.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO