Companii

Ce puteţi citi în noul număr din Business MAGAZIN: Personalitatea anului 2020 - angajatul remote

 Ce puteţi citi în noul număr din Business MAGAZIN:...

Autor: Ioana Matei

08.02.2021, 00:03 99

♦ Business MAGAZIN desemnează, în lunile de iarnă, personalitatea anului care a trecut. Dacă în 2007 a fost căpşunarul, care ajunsese să susţină cu banii trimişi în ţară economia, în 2018 - unicornul - poveştile primelor businessurilor româneşti ajunse la pragul de 1 miliard de dolari, iar în 2019, antreprenorul care a avut curajul să pornească un business de la zero, pentru 2020 nu puteam să ne referim la altcineva decât la angajatul remote. Premisele ca acesta să fie personajul central şi în anul 2021 par a fi deja setate. Cum cred specialiştii intervievaţi de noi că va arăta viitorul angajatului modern?

♦ 42 de ani este vârsta lui medie, lucrează în IT şi este fondator al companiei. Acesta este profilul milionarului în euro prin Bursă în România - adică al aceluia care şi-a listat la Bursa de la Bucureşti compania, ceea ce a dat ocazia micilor investitori să facă parte din povestea unei societăţi antreprenoriale. Concluzia: evoluţia acţiunilor le-a mărit averile chiar şi de şapte ori.

♦ Polonezul Pawel Musial a preluat la începutul anului conducerea Profi, cel mai dinamic retailer prin prisma expansiunii pe piaţa locală. Executivului nu îi este străină însă ţara noastră, pe care o descrie drept a doua sa casă, dar nici compania, aceasta fiind a doua sa numire în acest rol. Care este povestea lui de carieră, puteţi citi în noul număr al revistei.

♦ Pandemia a dat naştere la o forţă de mobilizare nouă, fără interacţiune şi fără efort fizic, la care se poate adera din propriul fotoliu. Este puterea online-ului de a aduna oamenii în jurul unei idei, unui scop şi care a creat la începutul anului 2021 unul dintre cele mai mari scandaluri ai ultimilor ani din piaţa bursieră – fenomenul GameStop.  

♦ Regândirea priorităţilor în pandemie a avut un efect şi asupra instinctului omului modern de a-şi înnoi ţinutele. Brandul românesc de fashion Bluzat şi-a menţinut însă businessul la nivelul anterior pandemiei chiar şi în acest context atipic. Cum a reuşit?

Citiţi despre toate aceste subiecte, dar şi despre multe altele, în cel mai nou număr al Business MAGAZIN.

 


 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO