Companii

Ce puteţi citi în noua ediţie a Business Magazin: Cum mergi mai departe după 100 de ani de business, ce idei de afaceri are generaţia de 25 de ani şi ce legătură este între blockchain şi mioriţa

Ce puteţi citi în noua ediţie a Business Magazin: Cum...

Autor: Roxana Petrescu

29.11.2021, 00:05 161

♦ Noua ediţie a Business Magazin vă prezintă o întreagă colecţie de idei de afaceri proaspete, bune pentru cei care se gândesc să înceapă un business în 2022, dar şi planurile de dezvoltare pentru următorii 100 de ani ale unui business care rezistă de un secol.

După un secol de activitate neîntreruptă pe piaţa locală de farmaceutice, timp în care se privatizează, se listează la bursă şi lansează mai multe branduri proprii ajunse lider de piaţă în volum, producătorul local de medicamente Biofarm se pregăteşte, în anul centenarului, de o nouă etapă. Pe ce piloni îşi construieşte compania planurile de viitor? Cătălin Vicol, CEO al Biofarm vorbeşte despre strategia de extindere a companiei.

♦ La 25 de ani, probabil că mulţi sunt încă la primul loc de muncă. Încă încearcă să facă cunoştinţă cu piaţa muncii, să-şi găsească drumul în carieră, să-şi caute jobul visurilor. Alţii poate că încă nici nu au lucrat vreodată până atunci şi se pregătesc psihologic pentru această etapă. Dar mai sunt şi aceia pentru care vârsta de 25 de ani vine deja cu un pic de experienţă antreprenorială în spate. Poate cu bani de la părinţi – sau nu, poate cu sfaturi şi ajutor de la oameni cu ştate mai vechi, există şi acei tineri care nu se văd vreodată angajaţi şi care preferă să-şi construiască propriul job ideal. Despre ei veţi citi în noua ediţie a Business Magazin.

♦ Proiectul „Strămoşi“ a început în martie 2021 cu scopul de a realiza o fuziune între tradiţie, artă modernă şi tehnologia de bază din spatele criptomonedelor. A rezultat o colecţie de circa 10.000 de NFT-uri create pe blockchain-ul Elrond şi unul dintre cele mai inovatoare proiecte de promovare turistică a României.

♦ Un puzzle asamblat din elemente diferite, legate chimic prin puterea de atracţie, aceasta ar putea fi definiţia culturii organizaţionale. Însă, valorile proprii şi comune, atitudinea, gândirea, convingerile şi regulile nescrise ale angajaţilor îi pot da de furcă şi celui mai priceput „employee experience specialist“, cea mai nouă funcţie creată de companii pentru o persoană însărcinată să păstreze starea de bine în rândul angajaţilor. Paharul de Prosseco de dimineaţă de la birou ori tapetul cu plaje tropicale sunt soluţii funcţionale? Aflaţi răspunsul în noua ediţie a Business Magazin.

♦ Alături de subiectele de mai sus găsiţi în noua ediţie a Business Magazin idei altfel pentru vacanţa de schi, povestea celui mai bun prieten al turiştilor străini în România, dar şi interviuri cu liderii care pot deveni inspiraţie pentru managerii de azi. 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO