Companii

Ce puteţi citi în ediţia cu numărul 99 a revistei După Afaceri Premium, care apare astăzi împreună cu Ziarul Financiar

Ce puteţi citi în ediţia cu numărul 99 a revistei...

Autor: Cristina Roşca

30.04.2018, 00:04 116

♦ Materialul de copertă al celei mai noi ediţii a revistei de lifestyle şi lux După Afaceri Premium aduce în prim-plan întoarcerea către natură a proprietarilor de restaurante, a designerilor de mobilier, a creatorilor de bijuterii şi modă.

Tăim într-o lume în care petrecem mai mult timp pe Facebook decât în vârf de munte, în care mâncarea pare mai degrabă desprinsă dintr-un laborator de chimie decât din grădină, iar florile nu mai sunt în vază, ci pe rochii sau chiar doar pe husa de laptop. Chiar şi la sală alergăm pe bandă cu ochii într-un ecran ce ilustrează un vârf de munte, mai degrabă decât să ieşim în parc.

Şi totuşi, există în continuare acei arhitecţi, bucătari, designeri şi antreprenori care pariază pe întoarcerea către natură, astfel că chef-ii vor să readucă grădina în farfurie şi sportul în viaţa de zi cu zi. Unele dintre cele mai noi hoteluri din lume sunt de fapt „bule“ din sticlă amplasate în inima naturii - fie că este vorba de un vârf de munte sau de o podgorie. Pentru o conexiune mai bună. Doar că nu la telefon, ci cu natura.

♦ Tot în ediţia cu numărul 99 a revistei După Afaceri Premium, care apare astăzi împreună cu Ziarul Financiar, mai puteţi citi un interviu cu cel care „conduce“ din poziţia de executive chef bucătăria hotelului de patru stele Hilton Garden Inn din centrul istoric al Bucureştiului. Hotelul inaugurat la finalul anului trecut este controlat de investitorii lituanieni care deţin şi hotelul de patru stele Europa Royale din centrul Capitalei. Hilton Garden Inn este primul hotel sub acest brand în România, este clasat la patru stele şi are 210 camere. Cristian Carabageac povesteşte despre cum a început relaţia sa cu mâncarea şi cum a ajuns astăzi „bucătarul turiştilor“.

♦ Tot despre pasiunea pentru gătit, dar şi despre cum îşi petrece finalul de săptămână povesteşte şi Victor Ciupercă, executivul care conduce operaţiunile Cramei Liliac din inima Transilvaniei. „Adunate, weekendurile reprezintă 28% din viaţa noastră. Adică foarte mult. Asta ca să avem idee cum ne petrecem de fapt viaţa însăşi. Cel mai mult în weekend îmi place diversitatea. Să nu fac aceleaşi lucruri“, spune executivul care la final de săptămână găteşte, iese în oraş sau citeşte. Îi place şi să călătorească în Transilvania la cramă, dar nu numai. Recunoaşte însă că îi place şi Bucureştiul, acest oraş al contrastelor care se pregăteşte de o nouă ediţie a Romanian Design Week.

♦ Ediţia cu numărul unu a RDW, care a avut loc în 2013 la Palatul Ştirbei, a prezentat lucrările a peste 60 de designeri şi arhitecţi români. „Anul acesta, expoziţia centrală prezintă lucrările a aproximativ 150 de designeri români, dar pe lângă aceasta, festivalul propune publicului bucureştean o serie de noi formate şi evenimente, un discurs despre creativitatea bucureşteană şi ce poate ea să producă“, spune Andrei Borţun, omul din spatele The Institute, nucleul dur de la care a pornit ideea RDW.

♦ Despre noutăţile de la Romanian Design Week, despre ce se poartă în materie de încălţări, dar şi care sunt lansările din industria auto, cea a parfumeriei puteţi citi în cel mai nou număr din După Afaceri Premium. 

 
 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO