Companii

Cătălina Aldea, consultant şi managing partner Aldea Consulting: În România, loc de creştere şi de magazine noi mai este, mai ales pe segmentul afacerilor mici, specializate şi de familie

Cătălina Aldea, consultant şi managing partner Aldea Consulting

Cătălina Aldea, consultant şi managing partner Aldea Consulting

Autor: Cristina Roşca

12.04.2021, 18:00 214

♦ În comerţul alimentar sunt peste 3.500 de magazine moderne, afaceri de tip hipermarket, supermarket, magazin de discount sau proximitate modernă l Există şi circa 60.000 de magazine în comerţul tradiţional.

Pandemia a schimbat compor­tamentul de consum al românilor când vine vorba despre achiziţiile de bunuri de larg consum, dar nu a descurajat retailerii din comerţul alimentar să continue să investească, semn că loc de dezvoltare există încă. Astfel, în 2020 au fost deschise aproape 400 de maga­zine moderne. Mai mult, jucătorii din comerţul tradiţional au avut şi ei de câştigat pentru că au revenit în atenţia consumatorilor.

„Loc de creştere şi de magazine noi mai e, mai ales pe segmentul magazinelor mici, specia­lizate, afaceri de familie. Piaţa noastră e abia la început aici, dar se vede că există interes“, spune Cătălina Aldea, consultant şi managing partner la Aldea Consulting. Ea are o experienţă vastă în comerţul modern unde a lucrat înainte de a-şi deschide propria firmă de consultanţă în retail.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO