Companii

Catalin Ignat, fostul sef pe marketing al Tuborg, ramane in companie pentru a gestiona exportul

Catalin Ignat, fostul sef pe marketing al Tuborg, ramane in companie pentru a gestiona exportul
07.10.2008, 20:07 284

Catalin Ignat, cel care a condus in ultimul an si jumatate departamentele de marketing ale imbuteliatorului Tuborg (United Romanian Beverages Bereprod - URBB) si al distribuitorului Carlsrom Beverage (Orangina si Granini), a preluat in luna septembrie a acestui an conducerea operatiunilor de export ale celor doua companii.

"In acest moment, coordonez exportul brandurilor Orangina si Granini catre Bulgaria. In functie de cererea pe care o vom avea, vom incerca sa extindem activitatea de export si in alte piete", a declarat Ignat, noul director de export al companiei.
Aceasta pozitie nu a existat in organigrama grupului, fiind infiintata special pentru Catalin Ignat. El a anuntat in luna iulie a acestui an ca va renunta incepand cu data de
1 septembrie la functia de vicepresedinte de marketing al URBB, dupa un si jumatate in care a ocupat aceasta pozitie si dupa peste 12 ani de marketing si vanzari in cadrul companiei.
La inceputul lunii septembrie, Ignat, 44 de ani, a fost inlocuit de catre Doron Zilberstein, un manager cu o experienta de peste zece ani in cadrul filialei grupului Unilever din Israel.
Carlsrom Beverage, parte a grupului URBB, a lansat brandul Orangina in Bulgaria in luna mai a anului trecut.
Brandul, produs in cadrul fabricii pe care compania o detine in apropiere de Bucuresti, este comercializat in tara vecina prin intermediul unui distribuitor local. In ceea ce priveste vanzarile pe piata bulgara, reprezentantii companiei estimau la momentul lansarii obtinerea unui volum de 2,3 milioane de sticle pana la finalul anului 2007.
Producatorul a inceput sa produca anul acesta si brandul Granini, in urma unei investitii de 12 milioane de euro intr-o linie aseptica, intrand totodata pe segmentul de still drinks. Brandul Granini nu este exportat in prezent, dar compania ar putea incepe livrarile acestei marci in Bulgaria in prima parte a anului viitor.
Reprezentantii URBB mizeaza in acest an pe dublarea ritmului de majorare a vanzarilor in volum pe piata bauturilor racoritoare pana la 45%, dupa ce in 2007 rata de crestere fata de 2006 a fost de 20%.
Anul trecut, Carlsrom Beverage a avut vanzari de aproximativ 15-17 milioane de litri pe piata de soft drinks, pe care activeaza cu Orangina si Granini. URBB si Carlsrom Beverage au rulat anul trecut afaceri cumulate de peste 100 de milioane de euro.
 
Ramane in Tuborg
 
  • 44 de ani
  • lucreaza de peste 12 ani in cadrul Tuborg Romania
  • a fost un an si jumatate vicepresedinte de marketing al celor doua companii din grup (URBB si Carlsrom Beverage)
  • a decis in iulie sa renunte la responsabilitatile de marketing, fara a lua o decizie cu privire la posibilitatea de a parasi grupul
  • a fost desemnat in septembrie director de export al Tuborg Romania, pozitie nou creata in cadrul companiei

 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO