Companii

Cât investesc producătorii români de materiale de construcţii în branding: de la câteva mii la milioane de euro

Cât investesc producătorii români de materiale de...

Autor: Alina-Elena Vasiliu

13.03.2020, 19:30 222

Ziarul Financiar a selectat zece branduri româneşti – fiecare din alt sector al domeniului mai larg al producţiei şi distribuţiei de materiale de construcţii – şi a căutat povestea din spatele numelui.

Pentru a-şi susţine brandurile, companiile fac investiţii anuale, de la câteva mii la milioane de euro, astfel încât numele produselor şi ale serviciilor lor să rămână în mentalul colectiv al consumatorilor.

Cele zece branduri incluse în analiză generează vânzări anuale cumulate de peste 2 miliarde de lei, ţinând cont că nu toate companiile au anunţat rezultatele financiare aferente anului 2019.

Contextele care stau în spatele alegerii numelor lor sunt diferite şi vorbesc fie despre creativitatea antreprenorilor, fie despre ingeniozitatea agenţiilor de branding desemnate pentru alegerea denumirilor.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO