Companii

Cât investesc companiile de construcţii în branding şi cât de importantă este marca pe şantiere?

Brandul are un rol important în producţia de materiale de construcţii şi în companiile care îşi desfăşoară activitatea direct pe şantiere.

Brandul are un rol important în producţia de materiale de construcţii şi în companiile care îşi desfăşoară activitatea direct pe şantiere.

Autor: Alina-Elena Vasiliu

30.04.2021, 16:15 750

♦ Nu doar în producţia de materiale de construcţii brandul are un rol important, ci şi în companiile care îşi desfăşoară activitatea direct pe şantiere.

Au afaceri de zeci sau sute de milioane de lei şi şi-au pus semnătura pe unele dintre cele mai mari proiecte din real estate-ul ro­mâ­nesc. Cu mii de angajaţi în echipă, sunt com­panii care au în spate zeci de ani de ex­pe­rienţă, iar bannerele lor afişate pe mii de şan­tiere din toată ţara le-au făcut să fie recu­nos­cute ca şi cum ar fi adevărate etichete puse pe un produs. Poate fi vorba despre branding atunci când vorbim despre antreprenoriat general în construcţii?

„Brandingul în domeniul construcţiilor este precum cartea de vizită pe care o oferi la prima întâlnire. Mai departe însă, numele tău se traduce frecvent prin ceea ce spun în piaţă partenerii şi clienţii despre performanţa ta“, spune Radu Piţurlea, vicepreşedintele constructorului Concelex, o companie care a construit de la locuinţe, stadioane şi şcoli la proiecte din domeniul energetic şi nuclear. Mai recent, lucrează la Catedrala Ortodoxă din München.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO