Companii

Casa de Comerţ Unirea, proiectul lui Petre Daea, a eşuat în retail, dar revine cu un proiect prin care încearcă să ducă micul producător pe rafturile marilor reţele

Casa de Comerţ Unirea, proiectul lui Petre Daea, a...

Autor: Florentina Niţu

12.11.2022, 00:07 584

♦ „Avem contracte semnate cu Carrefour, Penny, Metro Cash & Carry, finalizăm contractul cu Profi şi săptămâna următoare semnăm cu Kaufland. Ne dorim să semnăm contracte cu toţi. Viziunea noastră este ca produsul românesc să ajungă la români“.

Casa de Comerţ Agroalimen­tar Unirea, o companie înfiin­ţată, în ianuarie 2019 de Ministerul Agriculturii în fostul mandat al ministrului Petre Daea, care îşi propunea să facă un lanţ de 60-80 de magazine cu produse ro­mâneşti de la mici producători şi să con­cureze cu marii retaileri, a schimbat strategia şi vrea să se alieze cu comercianţii cu capital străin.

„Avem contracte semnate cu Carrefour, Penny, Metro Cash & Carry, finalizăm contractul cu Profi şi săptămâna următoare semnăm cu Kaufland. Discutăm şi cu ceilalalţi retaileri, pentru că ne dorim să semnăm contracte cu toţi. Viziunea noas­tră este ca produsul românesc să ajungă la români şi vrem să se găsească în toate maga­zinele retailerilor“, a spus pentru ZF Mariana Cotoi, director general al Casei de Comerţ Agroalimentar Unirea.

 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO