Companii

Carrefour şi-a restructurat reţeaua din România în primele şase luni din 2021 şi mai are 353 de magazine, cu 16 mai puţine decât la finalul lui 2020. Vânzările sunt însă pe trend ascendent

Singurul format pe plus ca număr de magazine este cel de hipermarketuri ♦ Cea mai mare scădere este înregistrată pe formatul de proximitate, unde numărul de magazine a scăzut cu 12, iar o explicaţie poate fi faptul că cel mai mare francizat al francezilor a vândut zece magazine către Profi ♦ România este piaţa cu cea mai mare scădere a numărului de magazine dintre ţările importante pentru Carrefour. Grupul francez Carrefour, care acoperă pe plan local mai multe formate de ma­ga­zine, mai avea în Ro­mânia la finalul lunii iunie o reţea de 353 de unităţi, cu 16 mai puţine decât la finalul lui 2020, arată o analiză a ZF făcută pe baza datelor publice. Astfel, numărul de magazine de super­marketuri (Carrefour Market), uni­tăţi de pro­ximitate (Express) şi cash&carry (Supeco) a scăzut în primul semestru din acest an faţă de finalul anului trecut, în timp ce nu­mărul de hiper­mar­keturi a crescut cu unu.

Citește continuarea pe zfcorporate.ro

Companii - care are si subcategorii
AFACERI DE LA ZERO
Linkuri utile

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.zf.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.