Companii

Carrefour se apropie de 30 de magazine de discount în România după ce a deschis o nouă unitate la Timişoara. Formatul Supeco a fost lansat pe piaţa locală în 2014, însă compania pariază pe o expansiune mai alertă de anul trecut

În magazinele Supeco există peste 250 de produse cu preţuri mai mici de 1 leu.

În magazinele Supeco există peste 250 de produse cu preţuri mai mici de 1 leu.

Autor: Cristina Roşca

09.10.2020, 17:45 224

Grupul francez Carrefour a ajuns pe plan local la un total de 28 de magazine Supeco după ce a deschis o nouă unitate la Timişoara. Din datele ZF, aceasta este cea de-a cincea deschi­dere din 2020 pe formatul de dis­count.

Expansiunea vine în contextul în care specialiştii şi mana­gerii estimează că for­matul de discount va fi câştigător în următorii cinci ani. Aceste afir­maţii erau valabile şi înainte de pan­demie, dar cu atât mai mult acum când con­su­matorii sunt tot mai atenţi la modul în care îşi cheltuie banii. De altfel, formatul de disc­ount a fost prin­cipalul câşti­gător şi în perioada S1 2018 – S1 2020, reuşind să ia 5% cotă de piaţă de la magazinele concurente şi să ajungă la 20% din comerţul alimentar. CEO-ul Carrefour România declara anterior că acest format de discount va fi un pariu pe viitor în ceea ce priveşte expansiunea gigantului francez pe plan local.

Grupului mai are în România mai multe companii şi formate de magazine, respectiv Carrefour România (administrează hiper­marketurile, online-ul şi maga­zinele de proximitate), Artima (supermarketurile Mar­ket) şi Columbus Investment (super­marketurile ce au aparţinut reţelei Billa şi care au fost rebranduite).

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO