Companii

Carrefour a dublat în ultimul an reţeaua de magazine Supeco, un mix de discount şi cash&carry, care a ajuns la 20 de magazine

Magazinele Supeco, un concept hibrid între cash&carry şi discounter, sunt operate de Supeco Investment cu afaceri de 264 mil. lei (57 mil. euro) în 2018, în urcare cu 80% faţă de anul anterior.

Magazinele Supeco, un concept hibrid între cash&carry şi discounter, sunt operate de Supeco Investment cu afaceri de 264 mil. lei (57 mil. euro) în 2018, în urcare cu 80% faţă de anul anterior.

Autor: Cristina Roşca

04.11.2019, 19:30 409

Brandul a fost adus pe piaţa locală în 2014 în toamnă, când a fost deschisă prima unitate în Râmnicu Vâlcea. 

Grupul francez Carrefour a deschis cel de-al 20-lea magazin din România sub brandul Supeco pe strada Liviu Rebreanu, numărul 1 din Bucureşti, ara­tă datele comunicate pe reţeaua de so­cializare de business LinkedIn de unul dintre executivii reţelei. Magazi­nul măsoară 450 mp şi este de câteva ori mai mic decât suprafaţa standard de 1.500-2.000 mp. Aceasta este cea de-a do­ua unitate a Supeco pe piaţa din Bu­cu­reşti după ce în această primăvară a fost inagurat un magazin în cartierul Titan.

Gigantul din Hexagon a accelerat expansiunea pe acest format – un mix de discount şi cash&carry - în ultimul an abia, când a avut loc o dublare a re­ţelei. În primii patru ani de prezenţă pe piaţă compania a fost prudentă atunci când a venit vorba de deschideri.

Brandul a fost adus în România în 2014 în toamnă, când a fost deschisă prima unitate în Râmnicu Vâlcea. Apoi au mai fost inaugurate altele în oraşe mari şi medii precum Târgovişte, Giurgiu şi Slatina.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO