Companii

Carmen Gavrilescu, preşedintele Asociaţiei Producătorilor de Salam de Sibiu: Vrem să facem ca atunci când vii în România, primul lucru care ţi se oferă într-un restaurant să fie Salamul de Sibiu cu brânză asortată.“ „Noi am luat o istorie de 100 de ani, dar trebuie să o pregătim pentru următoarea sută de ani.“

Carmen Gavrilescu, preşedintele Asociaţiei Producătorilor de Salam de Sibiu (APSS): Pare ciudat că şase competitori se pun la aceeaşi masă, îşi suflecă mânecile şi încep să lucreze. Este greu, dar nu este imposibil. Trebuie să creştem categoriile, aceasta este esenţa. Fiecare brand românesc şi străin care lucrează în piaţa noastră, dacă lucrează corect, pune un produs corect la stand, ajută oricare brand.

Carmen Gavrilescu, preşedintele Asociaţiei Producătorilor de Salam de Sibiu (APSS): Pare ciudat că şase competitori se pun la aceeaşi masă, îşi suflecă mânecile şi încep să lucreze. Este greu, dar nu este imposibil. Trebuie să creştem categoriile, aceasta este esenţa. Fiecare brand românesc şi străin care lucrează în piaţa noastră, dacă lucrează corect, pune un produs corect la stand, ajută oricare brand.

Autor: Ramona Cornea

02.11.2019, 00:00 627

Carmen Gavrilescu, preşedin­tele Asociaţiei Producători­lor de Salam de Sibiu (APSS), care îi adună pe cei mai mari şase producători din industrie, afirmă că povestea salamului de Sibiu a ieşit din nou la vedere datorită asociaţiei şi că scopul ei este să pregătească brandul pentru următoarea sută de ani.

„Noi am luat o istorie de 100 de ani, dar trebuie să o pregătim pentru următoarea sută de ani. Vrem să facem ca atunci când vii în România, primul lucru care ţi se oferă când vii în un restaurant să fie Salamul de Sibiu cu brânză asortată. Noi trebuie să facem asta. Când va funcţiona lucrul acesta foarte bine la noi, atunci brandul va fi uşor de recunoscut şi uşor de dus în afară“, a declarat Carmen Gavrilescu în cadrul evenimentului ZF Branduri româneşti 2019.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO