Companii

Canicula se vede pe TV: berea şi băuturile cu bule domină prime-time-ul televiziunilor

Autor: Corina Zamfir

20.07.2017, 00:06 136

Serviciile Orange şi cele mai populare branduri de bere au dominat luni seara prime-time-ul televizoarelor pe trei dintre cele mai urmărite televiziuni locale, însă cele mai vizibile industrii rămân cea a alimentelor şi băuturilor şi cea farmaceutică, potrivit datelor oferite de Mediafax Monitorizare.

În topul celor mai difuzate reclame, medicamentele (21) au fost surclasate ca număr de alimente şi băuturi (33) în contextul în care „bătălia“ se dă întotdeauna între aceste două industrii.

Astfel, lupta între companiile producătoare de bere continuă şi în această săptămână. Ursus-Breweries, liderul pieţei de bere din România, se află în top promovând berile Ursus, Ursus Cooler, Timişoreana, Ciucaş şi Ursus Untold.

Grupul japonez Asahi a preluat Ursus-Breweries în urmă cu aproximativ cinci luni, compania având în România trei fabrici, peste 1.400 de angajaţi şi o cifră de afaceri de 1,63 mld. lei în 2016, conform datelor de pe site-ul Ministerului de Finanţe.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO