Hotelurile de lux din Capitală şi-au pregătit restaurantele şi terasele pentru a atrage cât mai mulţi pasionaţi de fotbal la meciurile din Campionatul Mondial de Fotbal 2018, instalând ecrane de mari dimensiuni, dar pregătind şi platouri speciale şi chiar oferte pentru grupuri. Meciurile reprezintă evenimente ce îi ajută pe hotelieri să atragă în restaurante noi clienţi din oraş, în afara celor care sunt cazaţi deja în hotel.
„Am instalat ecrane speciale în Intermezzo Bar, pe terasele Modigliani Restaurant şi Corso Summer Terrace by Veuve Clicquot, avem un meniu special şi o ofertă - un bilet de 50 lei, care include o bere şi un platou cu aperitive. Plus şansa de a câştiga un weekend la unul din hotelurile InterContinental din Europa pentru cine ghiceşte echipa câştigătoare a World Cup. Este un război al ecranelor mari, cine îl are pe cel mai mare, ale noastre au 77 inchi cu 55 inchi pentru că nu sunt spaţiile mari. Sunt monitoare profesionale, nu ecrane”, a spus Dana Chiriac, şefa pe marketing a hotelului de cinci stele InterContinental din Bucureşti.