MOL, grupul petrolier maghiar, crede că în zece ani benzinăria nu va mai fi percepută ca un punct de alimentare cu carburanţi, ci ca un centru de servicii, digitalizarea fiind fenomenul care va schimba întreaga experienţă de consum.
„Impactul imediat al crizei s-a concretizat cu o scădere abruptă a vânzărilor de carburanţi - de 30-40% în faza iniţială a introducerii restricţiilor de circulaţie (martie-aprilie). Ulterior, începând din luna mai, vânzările de carburanţi în reţelele grupului MOL din Europa Centrală şi de Est au înregistrat o revenire, pe măsură ce restricţiile au fost ridicate gradual şi am putut relua aprovizionarea în condiţii de siguranţă, în toată reţeaua noastră.“
MOL România a terminat anul trecut cu un business de peste 7 miliarde de lei (1,49 miliarde de euro) şi cu un profit net de 277 de milioane de lei (58 de milioane de lei), ambii indicatori financiari fiind în creştere faţă de 2018.