Companii

Călin Costinaş, deputy CEO, Profi: Pe măsură ce piaţa creşte, migrăm de la un comerţ de tip bazar către specializare. Profi are în România circa 1.500 de magazine offline în peste 600 de localităţi, fiind unul dintre cei mai extinşi retaileri locali

Călin Costinaş, deputy CEO, Profi: Credem că ceva specific nouă e că suntem un brand prezent doar în România, cumpărăm şi vindem majoritar din ţară. Peste 90% din ceea ce se comercializează în Profi sunt produse din România. Am sesizat în ultimii ani o orientare a consumatorilor către produse locale.

Călin Costinaş, deputy CEO, Profi: Credem că ceva specific nouă e că suntem un brand prezent doar în România, cumpărăm şi vindem majoritar din ţară. Peste 90% din ceea ce se comercializează în Profi sunt produse din România. Am sesizat în ultimii ani o orientare a consumatorilor către produse locale.

Autor: Cristina Roşca, Miruna Diaconu

11.06.2021, 09:30 420

♦ Compania a încheiat anul trecut cu afaceri de 8,8 mld. lei, plus 22%.

Lanţul de magazine Profi, con­trolat de fondul de investiţii Mid Europa Partners, con­tinuă expansiu­nea în offline, dar nu pariază încă pe online dat fiind că în România, pe segmentul de fresh, acest canal nu are rezultate.

„Nu suntem în online. Problema în on­line vine de la produsele fresh. Spre exem­plu, în Marea Britanie, unde este stan­dar­dizare şi vezi că la orice magazin e aceeaşi calitate, funcţionează. La noi încă mai e nevoie să vină clientul în offline să îşi aleagă şi aici e o frână. Dar trendul ascendent în on­line e unul care există, piaţa se va dez­vol­ta şi va rămâne cu noi“, a spus Călin Costi­naş, deputy CEO, Profi, în cadrul conferinţei ZF Retail.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO