Peroane cu scaune rupte şi chiar lipsă, aceiaşi pereţi crăpaţi şi cu igrasie, chioşcuri pestriţe aşezate la întâmplare, aşa îşi întâmpină călătorii şi în 2013 cea mai mare gară din ţară, Gara de Nord.
Chiar dacă ZF a prezentat nivelul de degradare al gării şi anul trecut, în iunie, nicio schimbare în bine nu a avut loc de atunci, dovadă că niciun şef de gară, niciun reprezentant al companiei CFR SA sau de la Ministerul Transporturilor nu s-a sesizat. Asta în condiţiile în care Gara de Nord este una dintre cele mai importante porţi de intrare în România şi deci o primă carte de vizită a Bucureştiului şi a ţării. În fiecare zi aproape 100 de trenuri pleacă sau ajung în această gară, câteva mii de călători trecând pe aici.
Citiţi articolul integral pe www.zfcorporate.ro
Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels