Companii

C4 sedan, avantaj la rulaj mare dar si la inmatriculare

C4 sedan, avantaj la rulaj mare dar si la inmatriculare

Citroen C4 Sedan Executive

07.07.2008, 19:42 53

Completarea gamei cu o varianta in patru usi a modelului C4 aduce pentru Citro?n un competitor pentru un segment al automobilelor compacte, ce detine peste 25% din piata auto locala.
Primul atu al sedanului C4 in raport cu modelele concurente il reprezinta autonomia de peste 1.000 de kilometri, in cazul motorizarii diesel 1,6 litri HDI si 110 cai putere, dar cand evaluam tinuta de drum puterea este ponderata in unele situatii de suspensiile destul de moi. Chiar daca dispune de un cuplu motor de 240 Nm, automobilul a inregistrat pe parcursul testului un consum mediu de 5,1%, apropiat de cel indicat de constructor, singurul concurent care consemneaza cifre asemanatoare fiind Renault Megane.
In plus motorizarea diesel, echipata si cu un filtru de particule, este avantajata si de noua taxa de mediu care presupune reducerea sumei de plata cu 25%. In cazul motorizarii 1,6 litri cu alimentare pe benzina si tot 110 cai putere, consumul mediu este de 7,6%.
Competitivitatea modelului nu consta insa doar in economia rulajului ci si in dimensiuni si spatiul habitaclului. C4 sedan masoara 4,79 metri in lungime, cu aproximativ 50 de centimetri mai mult decat varianta C4 cu cinci usi, ceea ce da interiorului un supliment de spatiu atat la nivelul genunchilor cat si a capului.
In afara de spatiu, C4 trece cu brio si la capitolul dotari, echiparea exclusive a variantei testate incluzand aer conditionat bi-zona, tapiserie de piele, faruri bi-xenon directionale si oglinzi rabatabile electric. In timp ce consola centrala este gandita ergonomic iar confortul nu lipseste, butucul central fix al volanului este aglomerat cu o sumedenie de comenzi, parte din ele putand fi mutate pe o comanda alternativa, eventual sub volan.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO