Companii

Businessul Metro Cash & Carry a revenit pe plus chiar şi cu un magazin mai puţin

Businessul Metro Cash & Carry a revenit pe plus chiar şi...

Autor: Cristina Roşca

15.12.2016, 00:07 674

Afacerile Metro Cash & Carry au crescut cu 2,7% în anul financiar 2015-2016, ajungând la 911 milioane de euro, potrivit raportului financiar al companiei.

Businessul lanţului de comerţ a revenit astfel peste pragul de 900 mil. euro după o pauză de un an de zile. Avansul busi­nessului vine în contextul în care reţeaua a închis un magazin în România la începutul acestui an, ajungând la un total de 30 de unităţi. Retailerul a renunţat la un magazin clasic, pe format mare, la Brăila, din cauza rezultatelor slabe. Nemţii au local două formate de magazine, junior (clasic) şi Punct. Acestea din urmă măsoară 2.000 - 3.000 mp şi au astfel o ofertă adaptată. Magazinele junior au suprafeţe de 3-4 ori mai mari.

Dintre cele 30 de unităţi ale reţelei în România, cinci sunt Punct şi 25 sunt pe formatul clasic.

Businessul comerciantului german a revenit pe plus în po­fida închiderii unei unităţi în contextul în care consumul creşte.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO