Companii

Business MAGAZIN. Rehau accelerează dezvoltarea businessului din România, o piaţă considerată vârf de lance la nivel regional. Ce plănuieşte compania cu afaceri de 40 de milioane de euro în piaţa locală

Alexandru Oprea, country manager, Rehau România: „Vom investi aproximativ 10 milioane de euro în judeţul Sibiu, pentru construcţia unui hub regional care să deservească mai uşor piaţa şi clienţii, dar şi pentru a fi mai aproape de drumurile europene.” Sursa foto: Rehau România

Autor: Andra Stroe

13.09.2021, 14:21 119

Cu o experienţă de peste 70 de ani la nivel global, furnizorul german de soluţii pentru ferestre, instalaţii şi mobilă REHAU este pregătit să accelereze dezvoltarea în România. În ce constau planurile de expansiune pentru compania cu afaceri anuale de peste 40 de milioane de euro a povestit Alexandru Oprea, noul country manager al REHAU România.

România este o piaţă foarte importantă a grupului REHAU, iar regional este vârful de lance în ceea ce priveşte business-urile ferestre, instalaţii şi mobilier. Acest lucru determină şi dezvoltarea continuă a companiei în România. Vorbim aici, desigur, despre investiţia pe care REHAU o va face la Sibiu, pentru construirea hubului regional. Mai mult decât atât, piaţa din România este foarte dinamică, cu deschidere spre digitalizare şi produse noi, de înaltă calitate”, descrie Alexandru Oprea, country manager al REHAU România, importanţa companiei locale în activităţile grupului german.

Cu o istorie de peste 25 de ani în România, grupul are în acest moment 86 de angajaţi la nivel naţional şi activează la nivel local cu trei divizii – REHAU Window Solutions, REHAU Building Solutions şi REHAU Furniture Solutions (la nivel global, acestora se adaugă Automotive şi Industry Solutions). Cifra de afaceri REHAU Romania înregistrată la nivel cumulat aici a fost de 202,2 milioane de lei anul trecut şi un profit net care a ajuns la 6,5 milioane de lei în acelaşi interval de timp. În ceea ce priveşte segmentarea vânzărilor în funcţie de clienţi, segmentul B2B este businessul majoritar al companiei pe plan local, însă, recent, au început să lanseze şi produse B2C (cum ar fi bateriile smart pentru chiuvetă).

Citeşte continuarea articolului pe www.businessmagazin.ro

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO