Companii

Business Magazin. O afacere deschisă de doi tineri pentru “cosmetica” unei maşini: Preţurile variază între 1.500 de lei şi 3.500 de lei

Autor: Alina-Elena Vasiliu

19.06.2021, 16:01 4584

Valentin Bardan şi Ovidiu Butaci împart aceeaşi pasiune pentru autoturisme, pe care au transpus-o într-un business de cosmetică auto profesională. Fondatorii White Detailing au început cu o investiţie de 12.000 de euro în echipamente şi cursuri de formare şi continuă acum cu obiective noi. Pe patru roţi.

 

Acest business a pornit de la o pasiune pentru autoturisme, acea pasiune care te face să-ţi dedici timp semnificativ pentru întreţinerea estetică a autoturismului. Ideea de business a pornit în anul 2018”, povesteşte Valentin Bardan. Investiţiilor iniţiale li s-au adăugat altele, pentru echipamente şi cursuri profesionale avansate, dar şi pentru amenajarea atelierului, situat în Arad. „Activitatea noastră este una de nişă, ţintim clienţii pasionaţi de autoturisme, precum şi clienţii posesori de autoturisme premium, care vor ca maşinile lor să fie întreţinute corespunzător. Oferim o gamă vastă de servicii, ce vizează întreţinerea autoturismului, cum ar fi detailing interior (cosmetică profesională), detailing exterior (polish sau corecţie lac), aplicare protecţii ceramice, recondiţionare tapiţerie din piele.” Preţurile se calculează în funcţie de orele de muncă necesare prestării serviciilor şi sunt cuprinse între 1.000 şi
1.500 de lei pentru detailing interior, între 1.500 şi 3.500 de lei pentru detailing exterior sau între 1.200 şi 3.000 de lei pentru protecţii ceramice.

White Detailing le-a adus celor doi antreprenori o cifră de afaceri de aproximativ 70.000 de lei (circa 14.500 de euro) în 2020. Pentru 2021, planul este dublarea cifrei de afaceri, dar şi angajarea unei persoane şi mutarea într-un spaţiu mai mare. Valentin Bardan şi Ovidiu Butaci sunt singurii angajaţi deocamdată, Valentin fiind la bază economist, cu 13 ani de experienţă bancară, dintre care trei în funcţii de conducere, iar Ovidiu având experienţă de antreprenor în industria ospitalităţii. „Anul 2020 a fost anul adevărului pentru afacerea noastră, care a trecut cu brio testul pandemiei, o adevărată provocare pentru alte domenii de activitate”, adaugă Valentin Bardan. Tocmai de aceea, realizând că businessul White Detailing este unul care poate face performanţă, cei doi fondatori au ales să continue cu investiţiile, sprijinindu-se şi pe un credit luat prin intermediul BT Mic. „Anul 2021 va reflecta pe deplin deciziile din 2020, iar rezultatele vor fi unele pozitive”, preconizează Valentin Bardan.

Citiţi continuarea pe www.businessmagazin.ro

 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO