Companii

Bugetul de 6,7 mil. lei al Ministerului Economiei pentru promovare turistică este încă neatins: „Perioada de pandemie a stat în calea evaluării efectelor reale ale cheltuirii acestor bani publici“

Delta Dunării

Delta Dunării

Autor: Miruna Diaconu

01.09.2021, 19:00 80

♦ După opt luni din acest an, Ministerul Economiei nu a desfăşurat niciun program de promovare turistică, iar bugetul alocat este încă neatins, în timp ce alte ţări au dus o politică de promovare agresivă, reuşind să atragă turişti străini în această perioadă marcată de pandemie.

Ministerul Economiei, Antreprenoriatului şi Turismului are alocat anul acesta un buget de 6,7 milioane lei pentru Programul de marketing şi promovare turistică, care este încă neatins, dar până în prezent ministerul nu a desfăşurat niciun program amplu de promovare a turismului local din banii alocaţi pe 2021.

„Până la data prezentei nu au fost efectuate plăţi din bugetul alocat Programului de marketing şi promovare turistică, însă mai multe proiecte se află în curs de finanţare în aceste momente. Perioada de pandemie a stat în calea evaluării efectelor reale ale cheltuirii acestor bani publici“, spun pentru ZF reprezentanţii Ministerului Economiei.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO