Companii

Brandul românesc de modă Etic a ajuns la peste 11 mil. lei cu nouă magazine şi pariază pe zona online. „Vrem să încurajăm fabricarea şi consumul de produse româneşti.“

Ana Maria Coman, fondatoarea Etic şi acţionar în companie

Ana Maria Coman, fondatoarea Etic şi acţionar în companie

Autor: Georgiana Mihalache

02.03.2019, 00:00 796

Etic, un brand românesc de modă cu o istorie de 20 de ani a înregistrat o creştere de circa 10% a afacerilor în 2018, ceea ce a dus businessul la 11,5 mil. lei, potrivit calculelor ZF.

Reţeaua de magazine Etic cu­prinde nouă unităţi în centrele co­mer­ciale din Bucureşti (şapte magazine), Constanţa şi Craiova.

„Planurile pentru anul acesta sunt de consolidare a poziţiei pe piaţă, în 2018 am fost în creştere, nu ne-am extins, dar am crescut cifra de afaceri cu circa 10%.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO