Companii

Brandul românesc de cosmetice Techir a trecut de 1,3 mil. lei în 2020, după un avans de 40% faţă de anul anterior. Techir a mizat în 2020 pe producţia de dezinfectanţi, în contextul cererii din piaţă generate de pandemia de COVID-19

Oana Stan

Oana Stan

Autor: Georgiana Mihalache

27.04.2021, 18:30 73

Producătorul românesc de cosmetice Techir, creat de antreprenoarea Oana Stan în urmă cu şapte ani, a depăşit pragul de 1,3 mil. lei în 2020, după o creştere a afacerilor de 40%, din calculele ZF pe baza datelor publice de la Ministerul de Finanţe.

Pandemia de COVID-19 a accelerat vânzările companiei, care la începutul crizei sanitare, când produsele de dezinfectat se găseau foarte greu, a început să producă igienizant de mâini made in România. De altfel, mai mulţi producători de cosmetice au început să producă local produse de dezinfectat pentru a acoperi o parte din nevoia din piaţă, atât a unităţilor medicale, cât şi a pacienţilor care au căutat produse de protecţie.

 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO