Companii

Brandul low-cost al acţionarilor Sensiblu a ajuns la 16 farmacii

Brandul low-cost al acţionarilor Sensiblu a ajuns la 16...

Autor: Luiza Chiroiu

27.07.2015, 00:06 1373
Grupul A&D Pharma, care deţine în retailul de medica­mente lanţul Sensiblu, cu afaceri de 1,2 mld. lei, a ajuns la 16 farmacii cu brandul low-cost Punkt, un concept pus pe piă la finalul anului trecut şi în care în unele zone înlocuieşte chiar unităţi Sensiblu.
 
Informaţiile de pe site-ul Casei de Asi­gurări de Sănătate a Municipiului Bucureşti (CASMB) arată că în Capitală există 16 unităţi Punkt, iar datele iau în calcul farma­ciile care sunt sub contract cu instituţia, cea mai recentă ver­siune a listei fiind cea de la 1 iulie 2015. În luna ianuarie, în Bucureşti erau deschise două farmacii Punkt, potrivit datelor furnizate de Mihaela Dumitrescu, di­rec­tor operaţional al Punkt, la începutul anului, ceea ce în­seam­nă că de atunci grupul a deschis câte trei farmacii pe lună.
 
 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO