Companii

Brandul de cosmetice Viva Natura a ajuns la 8 milioane de lei afaceri în 2020, plus 19%. Rămâne necesitatea de a intra în supermarketuri, creşterea anul trecut a fost organică

Brandul Viva Natura, creat de antreprenorul Leonard Răduţ în urmă cu 25 de ani, a trecut anul trecut pragul de 10 mil. lei, în creştere cu 19% faţă de anul 2019, potrivit calculelor ZF pe baza datelor publice. Creşterea a venit organic, spune fondatorul companiei, în contextul în care, după ridicarea restricţiilor, clienţii au reluat comenzile.

Pentru a răspunde cererii din piaţă Leonard Răduţ a mizat pe un gel igienizant pentru mâni dezvoltat la debutul pandemiei de COVID-19, când aceste produse lipseau. În plus, în timpul pandemiei, accentul a căzut mai mult pe gama de produse terapeutice a companiei, în faţa celor de înfrumuseţare.

Citește continuarea pe zfcorporate.ro

AFACERI DE LA ZERO
Linkuri utile

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.zf.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.