Companii

„Boost“ de energie pentru piaţa vitaminelor în 2020. Pandemia de COVID-19 a crescut vânzările la suplimente şi vitamine, o piaţă de peste 1 mld. lei anual. Pacienţii şi-au făcut stocuri de vitamine în perioada stării de urgenţă, pe fondul informaţiilor privind importanţa imunizării în faţa virusului

Cele mai mari creşteri le vor atrage produsele cu preţuri mai scăzute, în contextul în care consumatorii vor fi mai atenţi la costuri.

Cele mai mari creşteri le vor atrage produsele cu preţuri mai scăzute, în contextul în care consumatorii vor fi mai atenţi la costuri.

Autor: Georgiana Mihalache

13.01.2021, 17:50 422

Piaţa vitaminelor şi a suplimentelor alimentare, estimată la 1,2 miliarde de lei anual, a crescut în 2020, potrivit estimărilor companiei de cercetare de piaţă Euro­monitor, vârful vânzărilor fiind atins în luna martie, la debutul pandemiei de COVID-19.

Cele mai mari creşteri au fost înre­gistrate la produsele cu preţuri mai scăzute, în contextul în care pacienţii au fost mai atenţi la costuri, pe fondul crizei sanitare şi economice. În plus, mai arată specialiştii Euromonitor, cererea mare de vitamine a determinat şi va determina şi pe viitor lanţurile mari de farmacii să îşi lanseze propriile produse, sub branduri proprii, pe care să le distribuie ulterior în unităţile pe care le deţin.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO