Companii

Bogdan Savin, PepsiCo: Magazinele mici au nevoie să se specializeze pentru a fideliza clienţii. Pandemia a schimbat comportamentul consumatorului, astfel că una dintre aceste schimbări este faptul că oamenii merg mai rar în magazine, însă coşul de cumpărături este mai mare

Bogdan Savin, senior vice-president commercial Europe PepsiCo: Accentul pe care îl punem în viitor este să construim o companie, nu doar să creştem ci a creşte sustenabil.

Bogdan Savin, senior vice-president commercial Europe PepsiCo: Accentul pe care îl punem în viitor este să construim o companie, nu doar să creştem ci a creşte sustenabil.

Autor: Miruna Diaconu

21.07.2021, 17:50 207

Bogdan Savin, senior vice-president commercial Europe PepsiCo, spune că retailul clasic are viitor, însă ceea ce trebuie să facă magazinele mici din comerţul tradiţional este să se specializeze pe o anumită categorie de produse astfel încât să îşi fidelizeze clienţii.

„În Vest apar magazine care sunt specializate în produse lactate lucrând cu producătorii locali şi se concentrează majo­ritatea comerţului în domeniul respectiv sau sunt magazine specializate pe partea de pro­duse de patiserie. Magazinele de proxi­mi­tate care s-au specializat au reuşit să bene­ficie­ze de pe urma pandemiei“, a spus Bogdan Savin, senior vice-president commercial Europe PepsiCo, în cadrul conferinţei ZF Retail.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO