Companii

Bogdan Doltu şi Călin Cîndea, fondatorii centrului de evenimente Moşia Corbeanca, intră în retail cu un nou brand de preparate din carne, în urma unei investiţii de circa 40.000 euro

Bogdan Doltu şi Călin Cîndea, fondatorii centrului de...

Autor: Roxana Rosu

10.05.2021, 13:11 335

Moşia Corbeanca, centru de evenimente deschis în 2017 de Bogdan Doltu şi Călin Cîndea, intră pe zona de retail cu brandul Fezandate de Moşie, sub care vor fi vândute preparate din carne gătite prin metoda sous vide, în urma unei investiţii de aproximativ 40.000 euro.

”Banii vor fi folosiţi pentru echipamente, spaţiu de producţie, ambalaje şi personal. Cu aceste resurse, se estimează o capacitate de 60.000 de produse pe lună, toate pregătite într-un cloud kitchen localizat în zona Romexpo”, au precizat pentru Ziarul Financiar reprezentanţii companiei.

Oferta va include piept de pui, pulpă de pui, muşchiuleţ de porc şi ceafă de porc, dar şi coaste de porc afumate şi coapte. Materia primă pentru aceste produse vine exclusiv din ferme româneşti.

„Pentru noi, povestea Fezandatelor de Moşie este strâns legată de povestea Moşiei Corbeanca. Am deschis Moşia în 2017, cu gândul de a avea un spaţiu lângă Bucureşti unde lumea se adună pentru mâncare adevărată, oameni faini, natură şi poveşti frumoase. Din păcate, când pandemia a lovit HoReCa din plin, iar Moşia a fost mai mult închisă, a trebuit să ne reorientam”, spune Bogdan Doltu, co-fondator şi co-owner Moşia Corbeanca.

Într-o primă fază, produsele vor fi vândute în 34 de magazine Mega Image din Bucureşti şi Cluj-Napoca, precum şi prin intermediul aplicaţiilor livrare Glovo, Foodpanda, Bolt şi Tazz şi de pe site-ul mosiacorbeanca.ro, cu livrare în Ilfov sau ridicare de la locaţiil din Corbeanca şi Bucureşti.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO