Companii

Bogdan Badea, CEO eJobs România: ”Nevoia de consiliere profesională a ajuns la maximul ultimilor ani. Înainte ne sunau tineri sau muncitori, acum sună inclusiv specialişti, oameni cu experienţă solidă în piaţă

Bogdan Badea, CEO eJobs România: ”Nevoia de consiliere...

Autor: Roxana Rosu

31.03.2020, 13:00 227

Nevoia de consiliere profesională imediată a ajuns la maximul ultimilor ani, în condiţiile în care mulţi angajaţi au rămas fără job, se tem de felul în care vor fi afectate în această perioadă companiile pentru care lucrează sau îşi doresc o reconversie profesională, arată un studiu eJObs.

”Linia telefonică pe care am lansat-o acum aproape doi ani este, în acest moment, mai accesată decât oricând. Zilnic, sunt sute de oameni care ne sună şi care au nevoie de un ghidaj în carieră. Echipa noastră îi ajută să îşi redacteze CV-urile, să găsească un loc de muncă potrivit pregătirii lor, să vină cu soluţii alternative acolo unde opţiunile sunt limitate sau să îi ajute să aplice pentru un job. Dincolo de asta, am observat în aceste săptămâni că oamenii simt, totoată şi nevoia de a primi o vorbă bună, o încurajare că lucrurile vor reintra în normal şi că vom depăşi aceste momente delicate pentru noi toţi”, spune Bogdan Badea.

eJObs a lansat linia telefonică în 2018, ca serviciu de suport şi consiliere profesională adresată cu precădere candidaţilor aflaţi la început de carieră şi din categoria de vârstă de peste 40 de ani - muncitori calificaţi şi necalificaţi care îşi caută un alt loc de muncă sau doresc să facă reconversie profesională, precum şi celor aflaţi în şomaj.

 Totodată, au fost vizaţi şi acei candidaţi mai puţin digitalizaţi sau care nu erau familiarizaţi cu ce presupune un proces de recrutare.

”Interesant este faptul că, dacă iniţial ne sunau în special cei foarte tineri sau muncitorii calificaţi şi necalificaţi, acum am început să primim telefoane şi de la specialişti, de la oameni cu experienţă solidă în piaţă şi inclusiv de la candidaţi pentru care utilizarea unei platforme digitale nu reprezintă o problemă. Asta se întâmplă pentru că acum oamenii au nevoie de puţin mai mult, mai ales de când foarte mulţi dintre noi lucrăm de acasă. S-a instalat pentru unii sentimentul de înstrăinare şi simţim nevoia de a vorbi cu cineva care nu doar să ne ajute în găsirea unui job, dar să ne şi ofere un sprijin moral”, mai spune Bogdan Badea.

 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO