Companii

Bilanţ după Black Friday: Firmele au „furat“ startul şi au început campaniile cu două-trei zile înainte de vinerea reducerilor

Bilanţ după Black Friday: Firmele au „furat“...

Autor: Alina-Elena Vasiliu

24.11.2020, 11:00 225

♦ Mavericks gestionează bugetele de media în canale precum Google, Facebook, LinkedIn sau Instagram pentru mai bine de 60 de clienţi ♦ Dintre aceştia, 33 au avut campanii de Black Friday în acest an.

Multe companii au început cam­pa­niile de Black Friday chiar cu câteva zile înainte de 13 noiembrie, data la care a fost marcat în acest an cel mai mare eveniment dedicat cumpă­ră­tu­rilor, este concluzia unor analize fă­cute de agenţia de mar­ke­ting online spe­cia­lizată în per­formance media Mavericks.

„Am construit cam­panii pentru 33 de magazi­ne online. Majoritatea clienţilor – adică 86% din cei 33 – au început Black Friday înainte de ziua de vineri, 13 noiembrie. Din acest motiv şi zilele de miercuri şi joi, pentru cei care au început campaniile de Black Friday, au avut rezultate foarte bune şi au generat un revenue consistent în acele zile“, spune Dragoş Smeu, fondatorul Mavericks.

 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO