Companii

Betty Ice din Suceava vinde mai mult decât Nestlé şi Algida


Vasile Armenean

Vasile Armenean

Autor: Mădălina Dediu Panaete

06.08.2015, 00:07 2249

Betty Ice, brand lansat în urmă cu peste 20 de ani şi produs la Suceava, a fost anul trecut cel mai vândut brand de îngheţată, fiind urmat de nume internaţionale precum Algida sau Nestlé, care sunt produse în străinătate, arată datele companiei de cercetare de piaţă Canadean.

„Din datele noastre, suntem pe primul loc în piaţa de îngheţată, cu o cotă de 18-20%. E greu să te menţii pe primul loc şi să faci şi profit“, spune Vasile Armenean, proprietarul Betty Ice, o companie cu afaceri de aproape 90 de milioane de lei.

În clasamentul celor mai vândute branduri se regăsesc şi Top Gel şi Amicii, care sunt deţinute de antreprenori locali. De altfel, românii sunt singurii care deţin fabrici de îngheţată pe plan local, în condiţiile în care multinaţionale precum Unilever (Algida) şi Nestlé au luat decizia de a produce peste hotare.

Cu un consum de 2,6 litri de îngheţată per capita anual, România este pe ultimele locuri la acest capitol, în condiţiile în care un locuitor din ţările scandinave consumă de 3-4 ori mai mult. Anul acesta a adus însă semne bune pentru piaţă, vremea şi reducerea TVA aducând optimism în rândul producătorilor de îngheţată.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO