Companii

Bergenbier, rebranding de cateva milioane de euro pentru a trece de la galben la rosu

Bergenbier, rebranding de cateva milioane de euro pentru a trece de la galben la rosu
25.03.2009, 13:20 137

Bergenbier, brandul de bere care asigura aproximativ jumatate din vanzarile InBev Romania, cel de-al treilea producator local, a trecut recent printr-un proces de rebranding de "cateva milioane de euro". Prin intermediul acestuia, InBev Romania a renuntat la elementul principal pe care ambalajul Bergenbier l-a avut in ultimii zece ani, culoarea galbena, revenind la rosu, culoarea pe care a avut-o inainte de a deveni sponsor al nationalei. "Relansarea Bergenbier s-a realizat in urma a numeroase studii de piata si cercetari in randul consumatorilor intr-o perioada de aproximativ un an. Din toate propunerile pe care le-am facut celor peste 2.300 de consumatori de bere intervievati, acesta a fost ambalajul care a iesit castigator de departe", a declarat Eduardo Luz, directorul general al InBev Romania. Reprezentantul InBev nu a dezvaluit suma totala a investitiilor realizate in rebrandingul Bergenbier, declarand insa ca se ridica la "cateva milioane de euro". Luz a adaugat ca in curand va fi demarata si o campanie de promovare care va fi derulata pe toate canalele media, inclusiv internet. InBev Romania a pierdut anul trecut 1,2% din piata, dupa cel mai slab an de dupa 2000, in care vanzarile au crescut cu mai putin de 2%, pana la patru milioane de hectolitri, potrivit informatiilor aparute in raportul anual al companiei. Astfel, producatorul Bergenbier detinea anul trecut 19,2% din piata de bere fata de 20,4% la sfarsitul lui 2007, potrivit grupului InBev. Reprezentantii companiei nu au dezvaluit cifra de afaceri realizata de filiala locala a grupului AB InBev in 2008.
 
 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO