Companii

BERD investeşte 3 mil. euro într-un call center

BERD investeşte 3 mil. euro într-un call center

Foto Shutterstock

Autor: Adelina Mihai

04.07.2011, 00:00 568

Banca Europeană pentru Reconstrucţie şi Dezvoltare (BERD)investeşte 3 milioane de euro în furnizorul de servicii deoutsourcing şi call-center CallPoint New Europe, pentru ca aceastasă continue extinderea operaţiunilor în România şi în Bulgaria,unde are în prezent 800 de salariaţi. CallPoint New Europe a fostînfiinţată în Bulgaria în 2004 (unde are 2 sedii, în Sofia şi înPlovdiv).

Biroul de la Bucureşti a fost deschis în 2007 de către GrégoireVigroux şi Yann Bidan, membri în echipa de management a companiei.Cu 800 de salariaţi în cele trei centre, compania intenţioneazăsă-şi dubleze efectivul până la finele acestui an, potrivitinformaţiilor disponibile pe site-ul grupului. În România angajaţiiCallPoint New Europe oferă suport în limbile franceză, engleză,germană, italiană, spaniolă şi română pentru clienţi din Europa şidin SUA. Reprezentanţii BERD au precizat că aceasta este primainvestiţie realizată în sectorul bulgar al serviciilor deexternalizare.

Operatorii call center câştigă între 300 şi 400 de euro net,însă vorbitorii de limbi străine rare sau "exotice" pot primi unplus de 10-15% la salariu. În 2009 Call Point New Europe a avut ocifră de afaceri de 860.000 de euro în România, în creştere cu 133%faţă de anul anterior şi 112 angajaţi, potrivit datelor publicatela Registrul Comerţului. Compania a avut pierderi brute în valoarede peste 180.000 de euro.

Ultimele informaţii disponibile arată că în România compania are150 de salariaţi. Printre cele mai mari companii de outsourcing depe piaţa locală care au anunţat că vor face angajări în următoareaperioadă se mai află Genpact, Accenture sau Computer GeneratedSolutions.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Comandă anuarul ZF TOP 100 companii antreprenoriale
AFACERI DE LA ZERO