Companii

Bătălia pe vizibilitate: Distribuitorul de medicamente Farmexpert a redenumit 300 de farmacii sub numele Alphega şi intră puternic pe tv

Iulian Trandafir, directorul Farmexpert: Îi ajută şi pe farmacişti, e o modalitate de a face faţă competiţiei de la lanţuri

Iulian Trandafir, directorul Farmexpert: Îi ajută şi pe farmacişti, e o modalitate de a face faţă competiţiei de la lanţuri

Autor: Georgiana Mihalache

19.04.2018, 00:04 826
Brandul Alphega, sub care distri­buitorul de medicamente Farmexpert, al doilea jucător din piaţa de profil, a integrat peste 600 de farmacii indepen­dente la nivel naţional, apare în re­clamele televiziunilor, ca parte a strategiei de promovare a companiei. Alphega a fost dezvoltat de Farm­expert, singurul distribuitor din top care nu are şi o reţea proprie de farmacii, şi se adresează farmaciilor independente, care sunt susţinute din punct de vedere comercial de distribuitor. „Din moment ce am reuşit să branduim o parte dintre ele, vine şi reclama. E o comunitate de farmacii care are un vizual comun către pacienţi şi atunci e normal să se poată folosi şi metoda aceasta de comunicare către pacienţi. Îi ajută şi pe farmacişti, e o modalitate de a face faţă competiţiei de la lanţuri“, a spus Iulian Trandafir, directorul Farmexpert. Acesta nu a dorit să dezvăluie care a fost bugetul de promovare.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
Comandă anuarul ZF TOP 100 companii antreprenoriale
AFACERI DE LA ZERO