Companii

Austriecii de la Meinl îi încredinţează businessul Kandia lui Mihai Georgescu, cel care a condus timp de 21 de ani afacerea Wrigley

Austriecii de la Meinl îi încredinţează businessul...

Autor: Cristina Roşca

29.08.2013, 00:05 33

Mihai Georgescu (46 de ani), exe­cu­tivul român care a condus timp de mai bine de două decenii operaţiunile locale ale gi­gan­tului american Wrigley, va prelua din luna septembrie poziţia de director ge­ne­ral al Kandia Dulce, compania în portofoliul că­reia se găsesc branduri precum Rom, Mă­gura, Kandia sau Primola.

„A fost o decizie uşoară să aleg Kandia Dulce ţinând cont de portofoliul companiei şi de produsele sale. După o lungă perioadă în care m-am ocupat de branduri globale am decis să aleg o companie care are în portofoliu branduri româneşti. Faptul că nume precum Rom sunt în portofoliu a influenţat decizia“, spune executivul care a lucrat pentru Wrigley încă din 1992, anul intrării pe piaţă a americanilor.

În momentul plecării la începutul acestui an Georgescu spunea că vrea să rămână în domeniul FMCG, unde şi-a construit întreaga carieră.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
Comandă anuarul ZF TOP 100 companii antreprenoriale
AFACERI DE LA ZERO