Caută doar în titlu
Companii

Ascensiune fulminantă: O româncă de 42 de ani a ajuns global brand director pentru Activia, cel mai bine vândut produs al gigantului Danone

Anca Stroe, un manager cu o experienţă de circa 12 ani în cadrul grupului francez Danone, a fost numită în funcţia de global brand director al Activia, în cadrul sediului din Paris, arată datele de pe reţeaua de socializare de business LinkedIn.

 Activia este cel mai important brand din portofoliul global al gigantului francez Danone ca procent din vânzări în anul 2017, arată datele de pe site-ul companiei. Activia este urmat de Aptamil şi de Danone în clasamentul brandurilor cu cea mai mare contribuţie la vânzările de peste 24 miliarde de euro ale grupului Danone. Anca Stroe, 42 de ani, lucrează în cadrul Danone din 2006, ocupând mai multe funcţii precum senior brand manager, brand manager sau brand executive în cadrul companiei din România. 

 

Citește continuarea pe zfcorporate.ro

Companii - care are si subcategorii
AFACERI DE LA ZERO
Linkuri utile

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.zf.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.