Companii

Ascensiune fulminantă: O româncă de 42 de ani a ajuns global brand director pentru Activia, cel mai bine vândut produs al gigantului Danone

Autor: Mădălina Dediu Panaete

05.06.2018, 00:07 2587

Anca Stroe, un manager cu o experienţă de circa 12 ani în cadrul grupului francez Danone, a fost numită în funcţia de global brand director al Activia, în cadrul sediului din Paris, arată datele de pe reţeaua de socializare de business LinkedIn.

 Activia este cel mai important brand din portofoliul global al gigantului francez Danone ca procent din vânzări în anul 2017, arată datele de pe site-ul companiei. Activia este urmat de Aptamil şi de Danone în clasamentul brandurilor cu cea mai mare contribuţie la vânzările de peste 24 miliarde de euro ale grupului Danone. Anca Stroe, 42 de ani, lucrează în cadrul Danone din 2006, ocupând mai multe funcţii precum senior brand manager, brand manager sau brand executive în cadrul companiei din România. 

 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO